Monday, December 6, 2010

Day 309 (6/12/2010)

Awal pagi..

Monday Madness- Percaya atau tak...lebih 86% pekerja sektor awam mahupun swasta amat benci pada hari isnin...that y people call...Monday Madness...

Aku kena bangun lebih awal dari hari2 sebelumnya. that bcoz...hari isnin kena wat briefing kat budak2 aku...erm, tak sangka...minggu ni xde lagi staf generasi lama di kedai ni...semuanya generasi2 baru tahun 2010...(selepas Azrai,Felix, Moamar, Hakim n Rinda tinggalkan kedai ini)

8.00am

sume cm muka sangap. takde mood nk wat briefing..last aku cakap "today dismiss briefing.."
aku just wat report weekly..n faks pada Region..that all for early morning

8.30- 9.05am

Mencari mood sgt mudah...aku just cari ape yang bleh menarik minat aku balik..so aku decide baca buku yang aku beli ni semalam....Armagedon 2012-Bencana Akhir Zaman.
Seriously aku betol2 teruju baca buku ni.. Kisah 10 tanda kiamat. Ianya di related kan dengan Al-Quran n hadis dan disusun penceritaanya dengan kemas...erm..content buku ni aku akan citer secara mendalam kemudian


9.05am

kerja dah mula bertimbun atas meja aku..invoice UDI Marketing kena settle hari ni gak, Leganya si Dennis dah pun faks pada aku CN..so settle n balance balik invoice aku.erm...serabutnya banyak kerja lagi blom settle..

11.00am

Mood keje cukup bagus kali ni.cuma perut aku plak yang berkeroncong. aku tinggalkan keja n terus ke kedai bakery, sebelah pernama...aku cari roti sandwich dengan roti cheese je..cukuplah bfast n lunch aku hari ni...

12.30pm

Solat zohor

12.50pm

Hujan mula turun rintik2..adoi, camana aku nak gi bank ni. naik NouvoLc aku ni sah2 lenjun tgh jalan je nanti. payah sgt, pinjam keter abg lan...haha idea bijak


1.49pm

aku dah bank in duit untuk awek aku. dari situ aku leh dapatkan ubat minum dia dari supplier. hopefully ikhtiar kali ni berhasil untuk rawat sakitnya tu


4.10pm

update file n dokumen mane yang patut


5.00pm

Aku rehat di kuarters. solat asar n terus solat magrib

7.30pm

Takde keje nak wat, aku teruskan membaca buku aku ni. Hobi aku memang suka membaca. aku paling suka buku berbentuk sejarah,tamadun, geologi dan ramalan masa depan mengikut perspektif islam..

8.23pm

aku ajar si khairul tentang bagaimana nak urus stock yang bakal expired. dia mudah memahami..senang aku nak ajar

10.38pm

aku tengah update blog ni lah..hahaha

0 comments:

Post a Comment