
Karier aku di pernama bermula di Ipoh, Perak. Sekitar Ogos 2005. sejak itu lah aku mula menjelajah hampir satu malaysia..sepanjang tempoh itu, aku telah pun bekerja di Melaka, Johor, KL dan kini di terengganu.
Kini aku di Jertih, Terengganu. sedar tak sedar..dah genap setahun pun..dalam tempoh tu banyak kenangan manis dari pahit. maknanya hidupku banyak warna-warni, kehadiran cinta suci dari ain syihada, naim buat pertama kali kerja sambilan dengan aku, dida dah dapat kerja..emm macam2 lagi lah..aku akan terangkan lebih detail bila penghujung tahun nanti
andai kata aku masih berkhidmat mejangkaui bulan mac tahun 2010. maknanya aku telah buat satu rekod kerja tmpat paling lama (sebelum ni kat Kluang,Johor 1 tahun 2 bulan)
Banyak perkara aku harap ianya berlaku pada tahun 2010..aku harap tahun itu jugak banyak memihak padaku. first think yang pikir, nak tamatkan zaman bujang aku. dgn gadis dalam pio ni. dah tak sanggup nak membujang lagi. lagipun aku dah dapat gadis impian aku, cantik, baik, berilmu, pandai masak..senang ckp ada pakej lah hahaha.
Berbalik pada tahun 2009, salah satu paling mengujakan aku ialah..melalui facebook, aku jumpa balik kawan2 lama..sejak dari sekolah rendah (SKPD KL) sekolah menengah (Cliffordian), Teknik Lipis,Rakan Sepelatih MITPA,n ada gak kawan2 yang tak pernah tegur di skolah, tp di facebook jadi member kamcing
k lah..tak tau nak ckp pe lagi..aku nk dedicated something pad orang2 yang aku syg:
abah n mak: Tuhan saja yang balas segala pengorbanan kalian. sebagai anak, aku akan cuba berbakti sebaik mungkin, tiada kedut di dahi, tiada genangan airmata pilu di mata
sibling: titi, dida, naim..korang makin dewasa..alhamdulilah ikataan adik beradik antara kita sentiasa close n support each other.
ain syihada: You're the one in the universe..also in my heart. I love you so much. tak terucap dgn kata2, tak terungkai dgn rasa hati..betapa aku terlalu menyintai dirimu.
kawan-kawan: hidup kita yang saling memenuhi setiap ruang yang sunyi, menambahkan seri hidup ini


0 comments:
Post a Comment