Friday, January 8, 2010


8 Januari 2010

Genaplah sudah umur aku 29 tahun. Alhamdulilah,apa ada pada peristiwa umur baru aku ini:-

1. Kerja yang stabil, tenang, aman damai
2. Teman Hidup yang melengkapi hari-hari aku..thanks Ain Syihada me sweetheart
3. Beli Speaker PC baru n Raket Badminton
4. Surau kat depan umah dah boleh solat walaupun tak siap 100%
5. Syed jadi housmate aku sejak 2 Disember menggantikan Haris yang posting ke Ulu Tiram, Johor. Kita tetap kawan selamanya
6. Berat badan aku cecah 85kg, obesiti tahap sederhana
7 gaji naik RM 90 tahun 2010
8. Download citer Taken, Flags of Our Fathers, Jenifer Body, Mr Bean-Ultimate Disaster
9. Pagi 8/1 ni aku demam teruk, langsung tak leh bangun
10.Ain menjadi orang pertama wish birthday kat aku tepat kul 12 malam
11 Kawan-kawan wish birthday kat aku melalui laman Facebook

0 comments:

Post a Comment