Thursday, February 4, 2010

Day 4- Sabah

1/2/2010

Tugasan aku sebagai seorang Penguasa Kedai di Kem Teluk Sepanggar bermula hari ini. Aku mula kenal staf-staf baru..Rinda ak Bansang, Naizin dan Noamar. aku tak tau performance keje diorang..dan aku mula study cara diorang bekerja.
Rinda merupakan orang Sarawak berketurunan iban dan dia merupakan staf paling senior disini, Naizin pula baru bertukar dari Kem Lok kawi. So far, aku enjoy kerja. sistem kerja disini terusun dan teratur. kawalan dokumentasi dan akaun dalam keadaan yang baik
untungnya aku disini, aku tak perlu push sales sangat kerana sales datang sendiri, malah pembekal sendiri yang offer nak masuk buat sales..
Dalam keadaan ok pun, aku sedih jugak mengenangkan buah ati aku, Ain. yang jauh berada di semenanjung. aku harap dia terus setia menanti kepulangan aku...

0 comments:

Post a Comment